معرفی سه کتاب ارزشمند در حوزه آموزش

معرفی سه کتاب ارزشمند در حوزه آموزش

واحد آموزش سازمان معلمان ایران و کانون صنفی معلمان برگزار کردند

پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ کافه کتاب اکباتان شاهد یک رویداد قابل ستایش بود؛ رویدادی که در آن دو تشکل معلمی میزبان یک نویسنده و سه مترجم بودند، نویسنده‌ای که دل در گروه مدرسه دارد و مترجمانی که دغدغه‌های نظام آموزشی رنج ترجمه را برایشان آسان نموده و دو کتاب در این حوزه را ترجمه کردند.

به گزارش سخن معلم؛ عصر پنج شنبه جمعی از کنشگران دو تشکل سازمان معلمان ایران و کانون صنفی معلمان به همراه تعداد دیگری از علاقمندان به حوزه آموزش، پای سخنان دکتر نعمت الله فاضلی مؤلف کتاب «مسئله مدرسه» و خانم نوگل روحانی مترجم کتاب «شهامت تدریس» و آقایان محمدرضا نیک‌نژاد و آرمان بهلولی دو نفر از مترجمان کتاب «چه کسی از اژدهای غول پیکر بد می‌ترسد؟» که زنده‌یاد مهدی بهلولی نیز یکی دیگر از مترجمان این کتاب است، نشستند. در این نشست هر کدام از این افراد به معرفی اثر خود پرداختند و در پایان نیز به پرسش‌های حاضران پاسخ دادند.

معرفی کتاب در کافه کتاب اکباتان

کتاب مسئله مدرسه و شهامت تدریس توسط انتشارات هوش ناب و کتاب دیگر توسط نشر نقد فرهنگ روانه بازار کتاب شده است. هر سه کتاب از معدود کتاب‌های ارزشمند حوزه آموزش هستند که خواندن آنها به همه علاقمندان به این حوزه و همه کنشگرانی که دل در گرو توسعه و سرنوشت کودکان و نوجوانان دارند توصیه می شود.

منبع: پایگاه تحلیلی-خبری سازمان معلمان ایران