تبریک هفته معلم ۱۴۰۲ و ارائه «بستۀ ویژۀ معلم و مدرسه»

تبریک هفته معلم ۱۴۰۲ و ارائه «بستۀ ویژۀ معلم و مدرسه»

روز و هفته معلم بر همه معلمان دلسوز و فداکار مبارک باد

انتشارات هوش ناب پیشاپیش فرارسیدن روز و هفته معلم را به همه معلمان، مدرسان و استادان تبریک می‌گوید. این انتشارات مفتخرست که آثار ارزشمندی را برای معلمان و مدرسان در سطوح مختلف – از مقطع ابتدایی تا دانشگاه – منتشر نموده است. این آثار هر یک به‌نوبۀ خود، به وجهی از وجوه آموزش و تدریس می‌پردازد و تلاشی‌ است برای پیوند زدن تجارب معلمان با یکدیگر و غنا بخشیدن به تجربه‌های یاددهی و یادگیری.

«مسئله مدرسه» اثری از دکتر نعمت‌الله فاضلی (استاد انسان‌شناسی و مطالعات فرهنگی)، نگاهی انتقادی است به آموزش و پرورش ایران و به مهم‌ترین مسائلی می‌پردازد که امروزه معلمان و دانش‌آموزان و مدیران با آن دست به گریبانند.

«تدریس ترازمند» اثری از دکتر غلامرضا خاکی (استاد مدیریت و ادب‌پژوه)، تجارب خود را از کلاس‌های درس در قالب ۱۰۱ آموزۀ «روشی» و «مَنشی» در اختیار معلمان و مدرسان قرار می‌دهد.

«شهامت تدریس» اثری از پارکر پالمر (جامعه‌شناس و فیلسوف آمریکایی)، معلمان مدارس و مدرسان دانشگاه را به پیوند زدن دنیای درونی و بیرونی‌شان و بازپس‌گیری هویت‌شان فرامی‌خواند و معتقد است «معلمی، تکنیک نیست» بلکه هویت و یکپارچگی درونی معلم است که به او شهامت تدریس کردن می‌بخشد.

 

همچنین برای ارج نهادن هرچه بیشتر به جامعه معلمان عزیز سرزمین‌مان، تا پایان اردیبهشت‌ماه این سه کتاب را در قالب یک بسته ویژه، همراه با ۲۰ درصد تخفیف در اختیار مدارس، معلمان، مدرسان و سایر علاقمندان حوزه آموزش و تدریس قرار می‌دهیم. برای خرید اینترنتی این بسته ویژه، بر روی لینک خرید اینترنتی بسته ویژه معلم و مدرسه (تدریس و آموزش) کلیک نمایید.

خرید اینترنتی: بسته ویژه معلم و مدرسه (تدریس و آموزش)

تعداد کتاب: ۳ عدد (مسئله مدرسه + تدریس ترازمند + شهامت تدریس)