ایسنا: نقد کتاب شهامت تدریس با حضور اساتید برجسته

ایسنا: نقد کتاب شهامت تدریس با حضور اساتید برجسته

رویداد نقد شهامت تدریس با حضور دکتر فاضلی و فراستخواه برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
تاریخ نشر خبر: ۱۴۰۰/۱۰/۲۵

نشست نقد و بررسی کتاب شهامت تدریس نوشته پارکر جی پالمر به صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، این نشست روز سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ از ساعت ۱۰ صبح با حضور مقصود فراستخواه، نعمت‌الله فاضلی و نوگل روحانی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در خبر برگزاری این نشست آمده است: به تازگی کتاب شهامت تدریس، مشهورترین اثر پارکر جی پالمر، معلم، فیلسوف و جامعه‌شناس سرشناس آمریکایی با ترجمه نوگل روحانی به همت انتشارات هوش‌ناب منتشر شده‌است.

پالمر در این کتاب عصاره اندیشه خود درباره معلمی و تدریس را به زبانی شیوا و روان با مخاطب در میان می‌گذارد. گاه از زبان شاعری دلسوخته و گاه حکیمی فرزانه، گاهی از زبان علم و گاه از زبان تجربه، سخن می‌گوید. پالمر تجربه زیسته خود از امر آموزش را که حاصل دهه‌ها تدریس در سطوح مختلف خصوصا آموزش عالی است در قالبی همه‌شمول و همه‌فهم بیان می‌کند و برای پروراندن ایده‌هایش از شاعران، نویسندگان، دانشمندان و فیلسوفان وام می‌گیرد. کلام او، آشنا و صمیمی است زیرا از تجارب واقعی معلمان و مدرسان دانشگاه صحبت می‌کند، از دلهره‌ها و رنج‌هایشان می‌گوید، از اشتیاق و دلسپردگی‌شان به امر یاددهی و یادگیری، و دغدغه‌مندی‌شان برای سرنوشت کودکان و جوانان حرف می‌زند.

علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه‌ این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.