کتاب تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری، منتشر شد.

کتاب تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری، منتشر شد.

کتاب هوش‌های چندگانه دکتر توماس آرمسترانگ منتشر شد.

کتاب «تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری! راهنمای نوجوانان برای شناخت هوش‌های چندگانه» نوشته روان‌شناس و نویسنده سرشناس آمریکایی، پروفسور توماس آرمسترانگ با ترجمه خانم نوگل روحانی منتشر شد.

این کتاب به زبانی ساده و جذاب به معرفی هوش‌های چندگانه پرداخته است. آرمسترانگ در این کتاب نوجوانان را مستقیماً مخاطب قرار می‌دهد و به زبان آن‌ها می‌نویسد. هدف نویسنده آن است که نظریه هوش‌های چندگانه هاوارد گاردنر را به سبکی ملموس و قابل فهم توضیح دهد.

نویسنده در مقدمه توضیح می‌دهد که نوجوانان می‌توانند با مطالعه این کتاب، نه‌تنها شناخت بهتری از خود به دست آورند بلکه با آشنایی با انواع هوش‌ها و استعدادهایی که در وجودشان نهفته است، به رشد خود کمک کنند. به قول آرمسترانگ شناخت هرچه بیشتر با هوش‌های چندگانه به توسعه روابط اجتماعی با سایر انسان‌ها نیز می‌انجامد زیرا کمک می‌کند تفاوت‌های فردی و تنوعات جامعه انسانی را به رسمیت بشناسیم و نخواهیم همه را در قالب‌های از پیش‌تعیین‌شده و یک‌شکل قرار دهیم.

 

برای مخاطبان عزیز، کد تخفیف ۱۰درصدی درنظر گرفته‌ایم. می‌توانید در هنگام نهایی کردن سفارش، از کد تخفیف hooshenab استفاده کنید.

خرید اینترنتی کتاب تو از آنچه فکر می‌کنی باهوش‌تری!